martes, 17 de febrero de 2009

Lo que no te mata...



Tantas veces me mataron,
tantas veces me morí,
sin embargo estoy aquí... resucitando.
Gracias doy a la desgracia
y a la mano con puñal
por qué mató tan mal...y seguí cantando.

Cantando al sol como la cigarra
después de un año bajo la tierra,
igual que sobreviviente
que vuelve de la guerra.

Tantas veces me borraron,
tantas desparecí,
a mi propio entierro fui... solo y llorando;
hice un nudo en el pañuelo
pero me olvidé después
que no era la única vez...y seguí cantando.

Cantando al sol como la cigarra
después de un año bajo la tierra,
igual que sobreviviente
que vuelve de la guerra.

Tantas veces te mataron,
tantas resucitarás,
cuántas noches pasarás... desesperando.
Y a la hora del naufragio
y la de la oscuridad
alguien te rescatará... para ir cantando.


Cantando al sol como la cigarra
después de un año bajo la tierra,
igual que sobreviviente
que vuelve de la guerra.

" Como la cigarra" Marïa Elena Walsh


Esta canción que lle escoitei a ismael serrano, (cantaa nun concerto no teatro "gran rex" de buenos aires), gustoume por ser coma un alegato a facerse forte contra toda a adversidade... porque parte do meu carácter e da miña forma de ser, forxouse tamén a base de putadas...

Dicía Pérez Reverte (e jódeme citalo a el, pero bueno) que se pode estar féliz, pero non ser féliz, i estou de acordo... a felicidade e efémera, (en realidade todalas emocións o son) e por eso é tan marabillosa..

O importante e mirar ao futuro con esperanza e cantando... como a cigarra...

2 comentarios:

  1. A ti o que non te mata é o traballo, preghaseiro...Irás poñendo un post que non vas "erniar" (sobre todo despois de que non o fixeses cando o autobús che levou arrastro por Vista Aleghre adiante)

    ResponderEliminar
  2. Hola soy de Chile y me encontré con tu espacio, excelente tema cantado por Mercedes o Pedro Aznar...Soy una convencida que nada nos mata, sinó nos hace más fuertes...saludos, IVANKA

    ResponderEliminar

"non te enfades" Hugo